Superficial Ragdoll - my hero!

Så här är det. Jag har en vän. En väldigt fin och god vän som jag känt sedan barnsben. Hon heter Elin och är en av de smartaste människorna jag känner. Hon har åsikter. Starka sådana och det gillar jag. Hon är helt vanlig, fast egentligen inte. Hon är lika galen som mig. Lite av en själsfrände om jag får säga det själv.

Varför detta smicker säger Ni? Ja, det är ju inte smicker egentligen, bara ren och skär sanning. Jag vill bara berätta om min fina vän som inledning till den skamlösa reklam jag kommer göra för hennes blogg om en liten stund.

Elin är nämligen grym på att skriva! Hon skriver om allt möjligt. Kvinnor, fittor, musik, sci-fi, språk, minnen, känslor. You name it! Som så många andra tänker Ni? Nja, säger jag! Anledningen till att just hennes blogg är så jävla bra, är att det hon skriver ibland känns som om det kommer från mitt egna lilla huvud.

Hon har ordets förmåga, något jag själv saknar. Hon skriver och berättar om saker som jag ibland på mitt egna sätt redan tänkt på men inte kunnat uttrycka. Ofta har hon tänkt tre steg längre än mig, vilket gör att varje ord jag läser blir en aha-upplevelse som ger rysningar in i benmärgen.

Elin är min idol. Inspiratör och lärare är också benämningar som passar! Men mest av allt är hon min vän!

Älskar dig.

Superficial Ragdoll 
Infantila intressen. Stora tankar. Mediokra handlingar



2 kommentarer:

Elin sa...

Men hjälp! Här rasslar en in för att få glo på lite nagellack och katter. Och så får en rodna upp över hårfästet. Tack fina du! Älskar dig <3

Linda sa...

Hehe! Vassego. Älskar dig å! <3