Kedjemojs

Superficial Ragdoll (Elin) taggade mig att svara på 11 frågor. Jag borde skriva om mer saker än bara nagellack på min blogg så självklart svarar jag på hennes frågor.

Här är först reglerna:
–  Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
– Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
– Create 11 new questions for the people you tag to answer.
– Go to their page and tell them they’ve been tagged!
– Do not tag back to the person who has already tagged you.

Mina svar på Elins frågor:

1. Vad håller dig uppe när det känns som att världen när som helst kan rasa samman?
Min (kanske) naiva tro på att allt ordnar sig tillslut. Mitt sunda förnuft är ganska välutvecklat och jag tycker själv att jag kan tänka ganska klart även i pressade situationer. Mina stöttepelare i tillvaron berstår av min sambo, mina vänner och min familj.

Min bättre hälft










2. Vad skulle du göra under 24h om du sedan kunde radera ut allas minne av det gångna dygnet?
Jag skulle vara brutalt ärlig mot människor. Jag skulle vara en bitch på jobbet. Säga precis vad jag tycker och tänker. Jag skulle också ha sex med vissa, pissa på andra. Jag skulle vara jättepinsam, jättenaken och jätterolig! Haha!

3. Du får en ostörd timme med Kissie. Vad pratar ni om?
Nej men fy! Måste jag? Går inte denna fråga in i den förra? Kan man radera mitt minne efter denna timme? Jag har faktiskt ingen aning vad vi skulle prata om. Helt ärligt vet jag knappt vem hon är. Min energi lägger jag hellre på annat.

4. Vad är du mest stolt över hos dig själv?
Min kreativitet tror jag.

5. Vilka är dina skämslåtar?
Haha! Oh no! Jag kan ju inte outa dem. Herregud! Om vi säger så här: Jag kan alla texter till alla låtar av Backstreet Boys och Britney Spears. Inte så mycket för att jag i dagsläget lyssnar på dem utan för att jag en gång i tiden var en frälst pop-tonåring som läste OKEJ, pussade på affisher och fick hjärtklappning av koreograferade popsnören. Jag sov, åt, andades och existerade med MTV. Haha!

No comments











6. Hur agerar du när du är riktigt jävla arg?
Jag gråter. Tyvärr. Det är så fruktansvärt irriterande! Jag vill slåss, sparka, skrika och explodera men allt som händer är att tårarna rinner. Det finns inget mer frustrerande än att den man är arg på tycker synd om en för att man gråter. Usch! 

7. What is love? MVH Haddaway
Hjälp med att schamponera håret i duschen, en chokladbit på en onsdag bara för att han vet att det är min favorit, ett upphällt glas vin när jag kommer hem från jobbet på en fredagkväll, en hand mot kinden, läppar i nacken, en blick, en känsla, ett tillstånd.

8." Den som spar han har", eller "det är fegt att ha pengar kvar efter den 5:e"?
Lite både och i mitt fall. Shoppa är roligt. Men att shoppa kan vara dyrt och då måste man spara först så man har råd :)

9. Brukar du säga att du inte minns vad du röstade på?
Nej. Jag står för vad jag röstar på, om jag röstar.

10. Vad är ditt problem egentligen?
Tror inte jag har så många problem just nu om jag ska vara ärlig :)

11. Vilken fråga borde jag ha ställt?
"Om jag alltid håller med dig fast jag tycker du har fel, vill du ligga med mig då?" ;)

Omnom nom :)











Och så till mina frågor:

1. Vad står högst på din önskelista?
2. Om du vann mycket pengar, skulle du spara eller slösa?
3. Vem vet dina mörkaste hemligheter?
4. Vad vill du bli när du är stor?
5. Vilket är ditt första minne?
6. Hur träffades du och jag?
7. När är du som lyckligast?
8. Vad betyder ensamhet för dig?
9. När blev du rädd senast och varför?
10. Om du fick byta jobb för en vecka, vad skulle du göra istället?
11. Radio-snack eller musik på högsta volym när du kör bil?
Jag har inte 11 bloggar att tagga. Så jag taggar Marie och alla andra som har lust :)

Inga kommentarer: