Fredagsskål v.35

Äntligen fredag! Och äntligen är det bara timmar kvar till en efterlängtad helg. Denna fredag har jag än en gång mycket att skåla för.

♥ Världens bästa lillebror - love you! 

♥ Mina söta kissar som förgyller min tillvaro

♥ Min söta sambo - du är bäst!


♥ Min storasyster som plötsligt dykt upp i mitt liv igen

♥ Min vän Elin som får mig att skratta varje dag!

♥ Min vän Helena som skickar hjärtvärmande bilder på Tuva, håller mig uppdaterad och delaktig även fast hon bor så långt borta.

Och sist men inte minst....

♥ Min och Maries roadtrip till Ullared i helgen!!!!!!! Wihoooo!!!!!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Helle sa...

Of course. Hur ska folk annars veta hur vi har det om man inte skickar uppdateringar!!! Det var något jag själv saknade (och saknar fortfarande) ifrån mina äldre syskon när de skulle ha barn. Jag älskar dem men har verkligen ingen aning om vad de tycker om, vad dem inte tycker om osv. Jag missade min storasysters hela graviditet och en av mina bästa vänners, jag bad dem att skicka lite magbilder och uppdateringar. Jag fick en magbild av kompisen. Inte en enda av syrran. Tycker fortfarande det är otroligt trist.

elin.ekdahl sa...

Åh! Vad skrattar du för? *rodnar*

Linda sa...

För att du är rolig Elin! Och så vidunderligt söt när du rodnar :)