Sista veckan...

Om ca 2 timmar påbörjar jag min sista arbetsvecka innan semestern. Det är fan på tiden. Jösses vad less jag är just nu. Eller vaddå less? Jag är så långt förbi less man kan komma, vi säger spyfärdig istället! Jag känner hur mitt humör inte vill samarbeta, hur varenda cell i min kropp kämpar för att inte explodera. Den minsta lilla motgång får mig att vibrera av ilska, jag tycker att de flesta kunder är idioter och de flesta andra personer runt omkring mig också. Haha!

Rent kroppsligt känner jag mig också  helt slut. Tröttare än trött! Tror allvarligt talat att jag skulle kunna sova i 24 timmar. Fast hela helgen har jag vaknat tidigt. Pigg som en lärka, uppe vid halv sju. Idag vaknade jag samma tid och trodde det var natt, helt vimmelkantig. Bara för att jag vet att det är dags för jobbet igen.

Men det är inte långt kvar nu, 5 st arbetspass totalt. 34,5 timmar för att vara exakt! Det kommer nog vara de längsta 34,5 timmarna i mitt liv men sen så....jösses vad jag ska njuta. Det bästa med  denna vecka är dock att jag har ett par delmål att se fram emot.

Först och främst har vi onsdag. Då smygstartar jag min semester med att ha en ledig dag :) Jag ska åka till Borlänge då, och bygga ut min tattuering. På kvällen blir det bio med min fina vän Marie, sista delen av Harry Potter. Torsdagskvällen bjuder på en after work och sen är det bara fredag- och lördagspasset kvar.

Äh, fuck it! Nu kör vi! Ciao!

English: I'm just rambling on about how this is my last week at work before my 4 week vaccation. I really need it cause I'm so sick of it all at the moment. I have 5 shifts left and I bet they're gonna take forever. Let's get it over with! Ciao!

Inga kommentarer: