Cat pics

Tjaba, tjena, hallå! Precis just nu sitter jag i min säng. Jag har fönstret öppet och det regnar utanför. Siri ligger på fönsterbrädan och försöker fånga vattendroppar. Små kalla vindpuffar får min hud att knottra sig och vet ni? Idag jobbar jag mitt sista fredags-kvälls-pass innan semestern. Efter idag har jag bara en halvdag kvar. Fyra timmar imorgon, sen är det dags. Åh ljuvliga semester!!!

På tal om katter, här kommer lite bilder på sötisarna...

English: Good morning! I'm still in bed. I've got my window open and it's raining outside. My cat Siri is on the window sill trying to capture water droplets. And guess what? I'm working my last evening shift today, before my vacation. After today I've only got half a day tomorrow left before it's finally time to relax like crazy. Can't wait. I bet today and tomorrow will feel like forever...

Speaking of cats, here's a few pics...

Inga kommentarer: