Ziperi, Zipera, Ziperall(a)

Ok, jag kunde inte låta bli. Jag har länge varit sugen på en Onepiece, men då de varit för dyra för min plånbok har jag inväntat en kopia. De har väl funnits ett tag men för några veckor sedan slog jag till och beställde två stycken, en till mig och en till min söta sambo. Jag kunde inte motstå idén om att filma överlämnandet av ziperallen till Toni. Jag visste nämligen att reaktionen skulle bli ganska komisk :) Så varsågoda...här får Ni se en liten film.



Min version är ju självklart rosa! :) Känner mig som en stor rosa gris i den...haha!



Translation: It's kind of hard to explain but I've been longing for one of these cool overalls for a while now. They're sort of expensive so I haven't been convinced to buy one until now, since the ones I bought are copys of the first brand "Onepiece". I know they are really ugly and you kinda look like a big baby in them but I have to say that mine is one of my most cosy thing to wear around the house. The video shows you the reaction I got when I gave my hubbie one. Sorry you will not understand what we're saying since we talk swedish ^^ But he's more than surpriced to say the least! My version is ofcourse pink! :) I kinda feel like a big pink pig in it! LOL!

Inga kommentarer: