Utveckling av bloggen

Hej min kära läsare,

Ni kanske har märkt att bloggen blivit tvåspråkig? Anledningen till detta är att jag på sistone fått en hel del nya följare från andra länder. Dessa underbara människor följer min blogg främst för den avdelning som handlar om naglar. Och därför har jag bestämt mig för att utveckla den delen lite mer.

Jag kommer inom kort påbörja en liten omorganisering av bloggen, med lite nya kategorier och sidor; lackhjul, färgprover, flaskbilder, omdömen osv. Men jag kommer ta det lite successivt, eftersom jag har över 160 st lack att gå igenom. ^^

Jag hoppas att Ni andra, icke nagellacksgalningar, ändå kommer fortsätta läsa min blogg då jag även i fortsättningen kommer blanda upp nagelinläggen med katter, husbilder, trädgård och annat som händer i mitt liv.

Hoppas Ni som har semester njuter riktigt ordenligt! Och Ni andra kämpar på i samma anda som jag; dvs. att försöka se så upptagen ut som möjligt utan att verkligen vara det! ^^

Translation:

Hello my lovlies,

Thank you so much to all of my new followers. It's amazing, I started out with about 20 followers and within a couple of weeks you're allready 55! I'm so grateful. I've just told my swedish readers that I will be making some changes in this blog pretty soon.

As I know most of my readers are as crazy about nails and polish as me, I've been thinking about making this blog a bit more nail-crazy! I will be showing nail wheels, bottleshots, swatches, and reviews in the future. But I'm gonna have to do it little by little since I have over 160 polish to work my way through ^^.

But I don't want to make this a pure nail blog since this sort of is my diary. So I will still be posting about my cats, my house and garden and other stuff that happens. But I will be translating most of it.

I hope that everyone that's on summer leave is having a great time, and that the rest of you who aren't is working as hard as me at looking really busy. Although you really aren't, LOL!

Ciao!

Inga kommentarer: