Tradera-fynd!

Här kommer en bild på ett fynd jag ropade hem från Tradera för några veckor sedan. Tre lack från Color Clubs Temptress kollektion. F.v Starry Temptress, Wink wink twinkle och Otherworldly. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar dessa eller inte. Konsistensen är lite mysko och silkverglittret i de färgade lacken vill inte synas så jättebra. Det ser mer ut som vita prickar. Jag vet inte...Jag har iaf testat det lila lacket, bilder på den designen kommer inom kort.

Translation: Here's a mini haul. I got these from the Swedish version of E-bay, Tradera. It's three bottles from Color Clubs Temptress collection; Starry Temptress, Wink wink twinkle and Otherworldly. I haven't decided if I like them yet, cause the formula is a bit vierd to me. And the silver glitter doesn't show as much as I'd wish, it looks more like small white dots than silver. I don't know...at least I've tried the purple polish. I'm posting a design with it soon.

Inga kommentarer: