Midsommartårta

Ok, det är inte ofta jag skriver om mat här i dagboksbloggen men det finns en tävling på kryddburken.se, som handlar om den finaste midsommartårtan. Jag har precis skickat in mitt bidrag. Har du? Eller du kanske glömde att fotografera din tårta? Då tycker jag att du ska rösta på mitt bidrag istället! Moahahahaa!
Receptet på denna tårta kommer publiceras inom kort på matbloggen.

Translation: I don't usually write about food here in the diary blog, since I have a seperate blog for that. But this is kinda special. 

There's a blog that I follow, called kryddburken.se. She's having a contest. "Bake the most beautiful midsummer cake". This is my cake and my contribution to the contest. I'm pretty satisfied over the result and I'm now crossing my fingers... 

If you're interested in the recipe for this cake, please check out my food blog in a couple of days.

1 kommentar:

Nails By Desiré sa...

Mums, ser jätte god ut!! :)