Grattis lillebror!

Idag fyller min lillebrorsa 21 år. Och jag inser att jag måste fan va världens bästa storasyster...yepp, konsertbiljetter till Raise Against fick han av mig. Fett najs tyckte han :)

Så här såg min bror ut första gången jag träffade honom, jag hade satt på mig min finaste klänning och mina finaste skor...Jag klev in i sjuksalen där mamma låg och möttes av den vackraste lilla bebis jag någonsin sett. MIN lillebror!

Åren gick...lillebror gick från sötast i världen till jobbig, otroligt irriterande, helt dum i huvudet och fullkomligt meningslös. Men plötsligt förändrades även det. Han växte upp, och jag med. Idag är Patrik bland det bästa jag har. En man full av känslor och kärlek. En man med åsikter, värderingar och drömmar. En man jag älskar av hela mitt hjärta! Grattis på födelsedagen lillebror!

Och för Er som blev nyfikna på Raise Against...här kommer en video från konserten, filmad av självaste lillebror :) Kolla in brorsans Youtubekanal för flera...

1 kommentar:

Elin sa...

Naaaw! Syskon är det bästa som finns. Men OMG vad stor han har blivit. Kommer du ihåg när han skrattade ut mig när jag spelade James Bond på hans Nintendo? =D