P som i Piller!



Snacka om sjukstuga! Jeeeez! Mår som en överkokt makaron idag. Hur mår en sån? Slapp, sladdrig, lite kletig och fucking otrevlig.

Har varit sjuk sen i fredags. Hade planerat en fantastisk helg, hade tagit komp.ledigt fredag eftermiddag för att riktigt hinna njuta av min lediga helg. Men efter lunchen i torsdags fick jag en konstig känsla i näsan, jag nös omkring 30 000 gånger och ett par timmar senare var det kört!

Så nu sitter jag här...med en grön utomjordning som tagit över mina bihålor, med dubbelsidig öroninflammation, hosta, ingen röst och snorpapper över hela sovrummet! Kul? Inte alls. Inte det minsta. A fucking disaster!

Nej, bilden har jag inte snott från Google. Den har jag faktiskt tagit själv! Den visar de piller jag sväljer 1-3 ggr om dagen just nu. 1x Pamol (Alvedon typ), 1x Bafucin (slemlösande), 2x Echina Force (Nåt kinesiskt skit), 2x B-komplex, 1x Silica. Om de hjälper? Svårt att säga...

Inga kommentarer: