Tradera-fynd!

Ja, jag har klickat hem ett par till nagellack. Nej, jag behövde dom inte...det är ju inte så att jag skulle dö utan dom men...jag kan bara inte låta bli :)

Först ut är ett semi-holografiskt lack från Color Club med namnet Love'em/ Leave'em (nr 867) Färgen är en ljus beige/orange. Very nice!

Lack nr 2 kommer från Zoya och heter Ki (Nr 283). Det är ett multi-krom-lack som skiftar i färgerna lila, silver, mörkgrön och blå. Det påminner lite om oljespill i en vattenpöl. Supersnyggt!

Det sista lacket kommer från China Glaze och är ett riktigt metalliskt guldlack. Det kommer från kollektionen Khrome och heter 2030 (Nr 847). Äntligen ett riktigt guldlack! Bra täckning och riktig metallic finish...I'm in love!

2 kommentarer:

Marie G sa...

Åh, är lite sugen på 2030 eftersom det verkar bättre än mitt Midnight Kiss.... men men, det får vänta ett tag till..... Ki är också riktigt coolt!

Linda sa...

Ja jag har bara målat det på mitt nagelhjul hittills men det ser riktigt läckert ut. Har heller inte lyckats se det i sol ännu men det blir nog kanon...