Tradera-fynd!

Som Ni kanske redan uppfattat så är jag ganska så besatt av Tradera! Just nu är det främst nagellack som klickas hem men jag tänkte att detta skulle få bli det första inlägget i min nya kategori här på bloggen "Tradera fynd".

Detta är två lack från Color Club som jag klickade hem för någon vecka sedan. Det blåa heter De-luxe-cious (Nr. 896) och är ett ljust grå-blått lack med multifärgat glitter. Det andra är ett antracitgrått semi-holografiskt lack som skiftar mellan grå/svart/brons/grön beroende på ljuskälla. Det heter Revvvolution (Nr. 852) och jag har precis målat mina naglar med detta lack. Och jag är totalt förälskad! Sååå läckert! Bilder från den manikyren kommer inom kort.

Jag har ju faktiskt visat Er en del tradera-fynd förut! Ni kanske minns väggorden i hallen t.ex?

1 kommentar:

Marie G sa...

Åh, så fina... kanske dags att leta lite märken som inte vanligtvis finns här i Sverige! Ska bli spännande att se manikyren sen...