2010 á la Linda

Det är väl på sin plats att sammanfatta året som har gått kanske. Jag gjorde ju det för 2009 så det är väl inte mer än rätt att 2010 ska få sin plats här på bloggen också :)

Januari
Total tystnad

Februari
- Matsalsrenoveringen blir klar
- Jag köper mitt första "riktiga" konstverk
- Jag blir gaddad
- Linda + Toni = 6 år
- Förlovning = 1 år
 
Mars
- Matsalen invigs med vänner
- Jag målar en tavla för första gången på ca 7 år
- Sirisarna kastreras och mår pyton

April
- Hallen renoveras
- Jag blir faster åt Elliot

Maj
- Drabbas av grav nagellacksmani och startar en ny kategori på bloggen: Nail Designs

Juni
SOMMAR!

Juli
- Jag tar semester
- Toni blir farbror åt Lisa
- Grillafton med familjen
- Tonis bror gifter sig

Augusti
- Romantisk vistelse på Dala-Husby Hotell
- Grillafton med härliga syskon
- Projekt djungeldöd avslutas
- Ett helt år i huset

September
- Toni muterar till skogsmulle
 
Oktober, November, December
Dessa tre månader har spenderats i något slags mörker, minns inte så mkt. Och vill inte minnas. Det finns dock EN fin och underbar ljuspunkt i december som vi pratar om en annan gång... :)

1 kommentar:

Helle sa...

KRAM!!!!!!