Organisera mera!

Ja, jag är faktiskt lite knäpp av mig. Jag äääälskar kalendrar. Jag älskar att göra listor och pricka av dem. Jag älskar pärmar, register, post-it lappar och dokumentsamlare. Organisationsnerven skuttar som en känguru när jag befinner mig på en kontorsavdelning. I just love it! Som jag sa, fullständigt galen! ;)

Jag har för andra året i rad beställt en almanacka från Personlig almanacka, och jag är helt förälskad! Det är alltså en almanacka som du får designa helt själv! Låter det inte underbart? Man får välja fram- & baksidsbild, utformning av själva kalenderbladen etc. Alternativen är många och man får i slutändan en högst personlig och jättekul almanacka.

Såhär blev min! Självklart med mina fotomodellsbebisar på framsidan :)

1 kommentar:

Therese sa...

Så fin! Jag gav en till mamma förra året, från Elias som hon älskade.. så hon önskade sig en i år igen som ligger å väntar på att få öppnas! :)