Idol 2010
















Då var Idolsäsongen igång på riktigt, äntligen! Jag skiter i om jag får någon töntstämpel nu men jag gillar faktiskt Idol. Ok, jag gillar inte alltid musiken men jag tycker det är ganska skojigt att se idolerna utvecklas. Sen finner jag juryn extremt underhållande!














Bagge - mysbjörnen som bara vill kramas, Laila - bruden med det enormt irriterande men skitroliga asgarvet och tillsist Andreas - the hunk med elaka kommentarer. I like it!

Igår avgjordes kvalet och 11 finalister är nu utsedda. Jag tänkte bara redovisa vilka jag gillar bäst...

Först ut har vi Linda (Eriksson) Varg. Hon gjorde en extremt bra audition men har inte levererat lika bra sen dess enligt mig. Hon kommer från Avesta och får därför en solidaritetsröst av mig! Go Linda! Snyggt namn har hon också...hehe.



Sedan har vi Gotlandskisen Olle Hedberg. Jag gillar honom. Förutom att hans dialekt är grymt charmig och att han ser ut som en sexgud så sjunger han jättebra! Go Olle!



Och sist ut bland mina finalister hittar vi Jay Smith. Jesus vilken ROCKSTAR!!! Den rösten i ett mörkt sovrum....mmmm.....Jay får min officiella röst!



Here we go!

Inga kommentarer: