Bra initiativ!

Min sambo har många bra egenskaper. Han är duktig på många saker och han tillhör den lilla skara män som faktiskt är helt självgående vad gäller hushållsarbete. Han tvättar alla sina egna kläder, han diskar, städar och tvättar t.o.m. fönster helt på eget initiativ. Han är faktiskt den som är mest noga av oss två om jag ska vara ärlig!

Låter det för bra för att vara sant? Lugn, det finns en nackdel. En vital orsak som gör att den perfekta fasaden lätt falerar. Ser Ni den? Titta noga på bilderna. Har Ni upptäckt den? Den stora fasan? Anledningen till att jag nästan hoppas att han överlät åtminstone fönsterputsningen till mig....

Just det, träningsoverallen - erotikdödaren nummer ett! Den turkosa overallen som på något oförklarligt sätt har överlevt sen 1983. Hur fan gick det till? Vad ska grannarna tro!?

Min goding! ♥

Inga kommentarer: