Aloe Vera

Jag har börjat använda dessa två Aloe Vera produkter. Det är min svägerska som säljer Aloe Vera från Forever Living. Den gröna Gelly använder jag i ansiktet och den orange Propolis, som är fetare, använder jag där jag är som torrast: näsan, armbågar, knän, hälar och självklart mina nagelband. Med tanke på hur mkt jag trixar med mina naglar så behövs det en riktigt fet och bra kräm som reparerar och återfuktar.

Efter en vecka märker jag faktiskt skillnad. Det kanske låter för bra för att vara sant men så är det. Mitt ansikte är mycket "lugnare", mindre rödflammigt och jag har inte alls lika mkt finnar. Och jag ser verkligen fram emot att utsätta Propolis för det ultimata testet i vinter...mina knän. Jag får alltid köld-"utslag" där och ingenting jag provat hittills har fungerat. Spännande!

Är Ni intresserade av att veta mer om denna produktserie? Klicka här. Tillhör du min närmsta bekantskapskrets och läser detta så är Du välkommen på Aloe Vera Party hos mig den 23:e kl. 19:00. Kom igen nu då, var inte så tråkiga, kom!!!! Anmälan krävs...Ni vet var Ni hittar mig!

Over and out!

2 kommentarer:

Helle sa...

Men det är för långt att åka och jag har två vänner här som säljer och har partyn så =)Lycka till iaf och hoppas du får ihop massa folk.

Aloe veta är bra. Mina händer är tyvärr inte helt förtjust i det så för mig är det tur att Madame Chic också finns. Däremot är Forevers solskyddscreme asbra. För sådana är jag ofta allergisk emot men deras klarar mitt ansikte av. Och det utan att ploppa upp en massa jobbiga finnas.

Linda sa...

Nej jag vet att det är lite långt mellan oss. Du är förlåten! =)

KRAM