Syskonmiddag 6/8

I fredags bjöd jag hit mina äldre syskon med sambos och barn på middag. Det var tusen år sedan vi var samlade på ett enda ställe allihopa, och oj så roligt vi hade! Tänkte bjuda Er på lite bilder från kvällen.

Syrran med sambo och yngsta sonen, i bakgruden min söta svägerska.

Matdags! Vi bjöd på ugnsbakad laxsida med hemmagjord potatissallad och grillad kyckling med pastasallad och thaidressing.
Min brors bonusdotter och min systers äldste son.
Hela gänget äter...vi fick nätt och jämnt plats på altanen.
Min älskling gosade lite med min brorson, så sött!
Hur söt får man vara?
Boll-bus!
Virvelvinden, syrrans yngste.
Hela gänget igen...
Syrran, svägerskan och brorsonen
Systersonen gillade våra hallon...
Galenskaparna! Älsklingen & brorsan...haha!
Dessertdags. Hallonpaj & vaniljsås. Tyvärr glömde jag potatismjölet så pajen var lite rinnig...ooops!
Godis är gott!
Det var en lyckad kväll med mycket skratt och tokigheter. Detta måste vi verkligen göra om! Skoj!

Inga kommentarer: