Polish collection

Nagellackstokig som jag är har jag spenderat lite tid med att måla dessa lacksnurror med mina nagellack. Låter kanske onödigt för Er vanliga människor men är man lite crazy som jag och äger omkring ett 50-tal lack så blir det ganska överskådligt och bra på detta vis.

Nu återger väl inte min kamera de exakta färgerna men jag är grymt nöjd med mina hjul. Utöver dessa 3 har jag ett till som är påbörjat med ett lack. Men idag inhandlade jag 3 st nya så det är bara att fortsätta! :)

Depend
Blandat
(här ser de ljusa lacken likadana ut, men de skiljer sig i nyans i verkligheten)
Blandat

Jag har dock inte orkat göra någon lista över vilka lack som hör till vilka märken, så är Ni intresserade av någon särskild färg får Ni väl fråga så ska jag komma med ett svar.

GIVE ME MORE!!!

1 kommentar:

Marie sa...

Nice!! Det är ganska skönt att få överblicken... tom jag fick bättre överblick, trots att jag inte ens fyllde 2 snurror!