Lista #6

Bästa promenad: Älvpromenaden om man är hemma, längs stranden om man är borta.
Favoritförort: Krylbo...haha!
Favoritgata: Egnahemsvägen - lyckliga gatan! ;)
Favoritdrink: Sangria
Äter lyxmiddag på: Dala-Husby Hotell & Restaurang
Här bjuder jag på middag: Hemma
Bästa mikromaten: Men lägg av! BLÄ!
Fikar gärna på: min egna altan, med mitt egna fikabröd.
Bästa lunchställe: Thai Take Away
Bästa kaffet: Hemma
Bästa baren: Hemma
Senaste teaterföreställning: Gymnasieskolans Kabaré i våras
Senaste utställningen: Avesta Art 2010
En bra gå bort-present: En flaska vin
Favoritlyxartikel: Lyx? Smycken är alltid nice
Läser just nu: Blodläge av Johan Theorin
Läser helst: Deckare, på cd/mp3
Favoritråvara: Kyckling
Favoritfärg: Svart, lila, grön & rosa
Favoritmärke: Depend (nagellack)
Favoritskor: Alla utom flip-flops
Motionerar: För sällan
Det dyraste jag har köpt: Mitt hus
Favoritprodukt på Apoteket: Ipren
Lyssnar på: Det mesta
Bästa förfestmusiken: Rock funkar alltid!
Senast gnolade: "På måndag är det falukorv, på tisdag..." (radioreklam)
Dansar helst till: Allt möjligt.
Senast köpta skivan: Köper inte skivor, jag snor dom.
Mitt sämsta köp någonsin: Kommer inte ihåg
Senaste impulsköp: Oj, typ alla mina inköp sker på impuls. Ett nagellack skulle jag tro!
Senaste fyndet: Nageltillbehör, online.
Senaste secondhandfyndet: Handlar inte second hand, varför köpa gammalt skrot när det finns nytt? ;)
Mode jag aldrig vill se igen: Minikjolar...så äckligt fult!
Värsta huvudbonaden: Mäh, vilken fråga. Badmössor är ju inte så snygga!
Bästa huvudbonaden: En snygg frisyr!
Favoritaccessoar: Snyggt målade naglar
Transportmedel: Bil, buss, ben, cykel.
Återvinner: PET-flaskor, glas, papper
Hejar på: Vaddå? Menar du sport? Vad är det?
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Brukar roa mig med att iakta mina medressenärer, kan va riktigt kul ibland.

Inga kommentarer: