Lista #5

Vilken svordom använder du mest?
- Coño!
- Fitta!
- Fan!

Äger du en iPod?
Nej verkligen inte. En Samsung & en Creative.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:45, 06:30 eller 07:30, beroende på vilken tid jag börjar jobba och om jag ska morgonpromenera eller inte.

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Använder aldrig flip-flops! För det första är det världens mest obekväma skor sen är det typ världens fulaste och osexigaste också. Blä!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag föredrar alltid att vara fotograf.

Vilken var den senaste filmen du såg?
I love you Philip Morris

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror på hur mycket jag vann, men en flaska dyr champagne känns ju som en bra inledning.

Har någon någonsin kallat dig lat?
O ja!

Vilken CD-skiva ligger i din CD-spelare just nu?
CD-skiva? CD-spelare? Jo tjena, den va kul!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig, dvs fullfet mjölk! Inte nåt blaskigt skit som mellanmjölk och sånt strunt.

När var senast någon stötte på dig?
Stenåldern

Använder du luvtröjor?
Väldigt sällan

Kan du vissla?
Javisst kan jag det!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Räknas kiosken?

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Tror gör man i kyrkan och jag har gått ur den. Jag VET att folk pratar bakom ryggen på mig, men det bekommer mig sällan.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0226-

Tittade du på tecknat när du var liten?
Mäh...duh! Självklart. Disney rockar ju!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på situationen, inte så ofta.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing, ofcourse!

Äger du några band t-shirts?
Nej, inte än...letar och letar...

När flög du senast?
2001

Läser du för skojs skull?
Ja, numera. Eller läser och läser...lyssnar!

Pratar du några andra språk?
Ja, engelska. Lite spanska också...liiiite.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda

Gör du önskningar eller planer?
Båda

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jorå

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Yes, please! Give me, give me!

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn, godis, GT i förklädd pet-flaska! Hahaha!

Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Annan ras? Vaddå en hund? Nej.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja tack! *yum-yum*

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
En egen vilja, egna åsikter, eget liv.

Gillar du din boendesituation?
Yes, I love it.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
29

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Va menaru? Fatta noll typ. Nej men allvarligt: Ja, jag blir galen ibland när jag läser tidningen. Vår lokaltidning verkar inte korrekturläsa sina texter alls, sjukt mycket fel. Stavning, syftningsfel, särskrivningar osv.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
En kund på jobbet

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Varken eller. Tror inte Gud är nåt överhuvudtaget..förutom en påhittad figur i en saga.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Olika

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det ordnar sig alltid, på nåt vis.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage till 95%, resten på sida.

Tycker du om att krama folk?
Folk? Inte random folk, men dom jag tycker om ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Haha, jo verkligen. Jag är sträng följare av Sofies Mode och Elin Kling är min största idol! Not!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Vaddå reagera? Jag skulle avböja bara.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Tycker du att du är attraktiv?
Snyggast i världen ;)

Vad är du allergisk mot?
Penicillin och kiwi

Vad har du får åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Kan va riktigt nice

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Säkert nåt fult, typ Rune eller Örjan.

Inga kommentarer: