Lista #4

Smeknamn: Har inget!
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer väldigt sällan, så några sådana låtar har jag inte på lager. Däremot ett helt gäng med arga låtar som jag är arg till. =)
Beroende av: Nagellack!
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad och ambitös. Att jag är duktig på allt.
Stämmer det? Nej, jag är inte mer än människa jag heller. Skenet bedrar!
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, vad svårt. Mina naglar numera. Annars mitt humör dvs mitt leende.
Hur imponerar man på dig? Ja, inte är det med pengar och snygg bil iaf. Humor och självinsikt gillar jag.
Brukar du skratta för dig själv? Självklart! Finns ingen roligare än jag! *ler*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag sitter och dricker öl och äter chips med chili & mangosmak, har varit på stranden hela dagen."
Har du haft sex idag: Nej, inte än.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer men oftast med mitt förnamn.
Vem ringde du senast?: Toni
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det goda vinet hette Elvis
Antal timmar sömn inatt: Mellan 6-7 timmar
Sov du ensam: Nej, tillsammans med två andra tjejer...Siri & Iris.
Brukar du komma i tid: Ja, alltid! Nästan...
Hur känner du dig nu: Sugen på tårta
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Nej fy då!
Vad saknar du: Karaktär
Hade du en bra kväll igår: Definitivt!
Favoritdryck på morgonen: Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar ca 21:30-22:00, helger 23:00-02:00
Är du blyg?: Beror på omständigheterna
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Ja, när jag var 14-is.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: *asgarv* Gissa!?
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Är du bortskämd: Inte bortskämd, men bekväm.
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet?: Fästingar, getingar och myggor. Och håriga avlopp *ryser*
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jajamen!
Vad är det finaste du fått?: Toni
En speciell dag du minns: 2009-02-21
Du samlar på: Nagellack
När grät du senast: Någon vecka sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jubla!
Vill du gifta dig: Ja, borgerligt i min trädgård
Vill du ha barn: Ja, nu på en gång!
Är du musikalisk?: Nja, spelar inget men kan nog sjunga ganska ofalskt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Men lägg av! Mina naglar är min stolthet! =)

Så..sno listan du med. In med den i din blogg så man får rota lite i detaljerna...

2 kommentarer:

Helle sa...

En tjej som satt bredvid mig på ena biofilmen vi såg igår hade en lillfingernagel som var läskig. Den var ca 4-5cm lång. Resten var mer vanligt långa...

Linda sa...

Eeewww...lät lite vierd. :(