v.26

Fredag igen. Det är otroligt hur fort tiden går ibland, men just nu är jag ganska tacksam för det då semestern närmar sig. Det ska bli så underbart skönt att vara ledig i 4 veckor.

Jaha, vad har jag gjort denna vecka då? Det har varit ännu en ensamvecka på jobbet för min del. Det har gjort att dagarna flyter på ganska bra då det finns mkt att göra. På hemmafronten har det varit ganska lugnt.

I onsdags var jag på sommargympa igen, 2:a gången för säsongen. Gympan är numera flyttad från holmen till gräsmattan bakom nya badhuset. Väldigt mkt bättre om Ni frågar mig!

I går var jag på bio med lilla mammsen. Jag lät Toni slippa den här gången! =) Vi var på Twilight-sagans tredje film Eclipse...sååå bra! Vi hade jättekul.

Idag är det fredag och dagens goda gärning har jag stått för! Räddade en liten fiskmås-bebis som satt och skrek framför entrén på jobbet. Den har tussat omkring på jobbet i ett par dagar och idag var den väldigt matt och mådde dåligt så jag använde min tröja till att flytta den till skuggan i stadshusparken. Förhoppningsvis mår den bättre nu...

Jobbar imorgon också men bara till 14:00. Sen ska jag också fira lite helg! Ska bli mysigt, hoppas vädret håller i sig. Hoppas på en myssöndag i solen.

Nu ska jag sova så jag orkar med "byrån" imorgon också, god natt!

Inga kommentarer: