v. 28

Ännu en vecka till ända. Fredag idag, så underbart. Fast jag har ett pass imorgon också...segt...men sen är det

SEMESTER!

Men nu är det dags för ännu en liten veckoredovisning.

Måndag + Tisdag
Jag stannade hemma från jobbet då jag mådde dåligt. Helt slut av värmen och jättekonstig i magen. Kan man få värmeslag i magen tror Ni? Det tror jag...botade mig själv med massor av vatten och en intensivkur av vätskeersättning.

Onsdag
Tillbaka på jobbet. Seeeg dag. Åkte direkt hem och svimmade på filten ute på gräsmattan. Fick besök av en okänd man...haha, inte på filten men till garaget. Jag lyckades sälja 4 av mina 10 spröjsade fönster jag har ute på blocket just nu. Kanoners! Efter det fick jag besök av sötaste Marie och vi satt och babblade en stund på altanen. Skönt.

Torsdag
En lika seeeg dag på jobbet. Slutade dock lite tidigare. Tog en sväng på stan, shoppade ett par linnen på H&M, sen vidare till Coop för att handla ingredienser till min bakning. Ska bjuda arbetskamraterna på fika för att fira in min kommande semester. Hehe, skryt-fika med andra ord.

Fredag
Idag är det fredag och det är fortfarande seeegt. Min hjärna är helt inställd på semester så ingenting fungerar riktigt som det ska. Klockan har börjat gå bakåt liksom....Zzzznark. Jobbar kväll ikväll så efter jobbet blir det bara hemgång och antagligen lite pizzamiddag. Orkar inte laga något idag känner jag.

Så kan Ni hålla tummarna för mig runt kl. 19 då jag har ännu en spekulant på resterande fönster kommer på besök. *hoppas*

Trevlig helg på Er!

2 kommentarer:

Marie sa...

Härligt! Hoppas du får alla fönster sålda nu då! Ska hålla en tumme för dig ikväll...

Linda sa...

Yes, hoppas verkligen! Vore ju kanon.