v. 27

Idag är tordag igen. Tiden har gått ännu fortare denna vecka då min kollega Eva är tillbaka på jobbet. Vi skrattar och skojar och det känns riktigt roligt att gå till jobbet igen. Men både min kropp och hjärna är totalt inställda på semester nu så segt är det ändå...nu har jag bara ett kortpass imorgon kvar, plus nästa vecka inkl. lördag. Sen....sen är det FAN MIN TUR ALLTSÅ!!! ;)

Måndag
Ensam, utan kollega. Segt och tråkigt.

Tisdag
- Eva tillbaka! Yes!
- Efter jobbet åkte jag upp till Dalahästen. Var in på Bagheera för att hitta ett par nya träningsskor...provade ca 5 st men alla var konstiga.
- Var in på Ö.B för att köpa bryleé-formar som fanns med i reklambladet men hittade EN...jag skulle ha 6 st.
- Var in på lamp-affären brevid för att köpa en lampa till hallen, fick 15% rabatt efter en massa fånigt flirtande. Inte från min sida utan expediten "Alla vackra flickor får rabatt!" Zzznark!
- Var in på Skokanonen och provade ca 200 st skor. Förstår inte varför jag envisas med att gå in där. Jag har köpt 1 par skor som gick sönder efter 1 månad, sen har jag säkert provat 3000 par och inga har suttit bra eller känts sköna, INGA!!! Grrr....
- Tog även en sväng förbi Pickaboo och köpte en massa billigt strunt. Haha!

Onsdag
Vanlig jobbdag. Efter jobbet blev det sommargympa med Marie. Det skulle varit ett pass med afrodans men det blev inställt och ersatt med vanlig gympa istället...det fick väl duga. Tyvärr var jag lite seg denna gång så mitt hjärta fick sitt vanliga fnatt med diverse dubbelslag och sånt...men jag kämpade på så gott jag kunde. (Inget fel på hjärtat enl. farbror doktorn!)

Torsdag
Idag har det varit en stressig dag. Mycket folk och mycket att göra. Men självklart har vi hunnit med en hel del flamsande och skrattande också. Fick besök av sötaste Marie som hade fyndat lite på stan, vilket i sin tur gjorde att jag blev väldigt shoppingsugen! ;) Jag slutar ju tidigt imorgon så vi får väl se om jag tar mig en snabbtur på stan då.

Imorgon är det fredag och helg! Jobbar bara till 12:00 och sen är jag LEDIG HELA HELGEN!!! Tjohoo!!! Vi får väl se vad jag/ vi hittar på....foton kommer väl som vanligt när helgen är över.

Ha det gott & ta det lugnt med ölen i solen!

Kram

Inga kommentarer: