Helgen v.27

Oj, redan tisdag. Då kanske det är dags att redovisa helgen lite. Jag har varit riktigt duktig med kameran framme i högsta hugg mest hela tiden så jag bjuder på helgens bilder helt enkelt.

Fredag

Jag slutade tidigt i fredags, drog hem snabbt som attan, städade och fixade innan vi drog iväg till minigolfen tillsammans med Magnus & Marie.
Jag satte ribban med min "hole in one" på första banan....men tyvärr gick det utför sedan....
Mange blev lite lack när Toni spelade bättre...haha! (arrangerad bild)
Mina sötisar vilar sig i skuggan...
...medan Mange koncentrerar tungan ur led! ><
Fördelen med att hålla i kameran är att man oftast inte kommer med i bild. Men eftersom jag är lite egotrippad av mig bjuder jag på en bild ändå, med dubbelhaka och allt. ;)























Kvällen avslutades med hämtmat & vin på vår altan. Fick tyvärr inga anständiga bilder från det....haha!

Lördag

Lördagen inleddes med ipren och en cykeltur tillsammans med Marie, ner på stan. Jag hade tid för linsutprovning och hon gjorde mig sällskap, söt som hon är. Det tog inte alls lång tid hos optikern och jag fick med mig ett par linser hem direkt. Kanon! Vi shoppade, fikade och njöt utan våra karlar!!! Haha!

Linser = jag kan äntligen använda mina favorit-solisar!
Spenderade resten av dagen i trädgården. Ibland får jag ett totalt lyckorus som värmer hela magen när jag tittar mig omkring. Denna bild är precis så! UNDERBART!!!
Kvällen avslutades på altanen med denna middag & härligt iskall Sangria. Mums! España en mi corazón! ♥
Söndag

Söndagen började tidigt med en promenad runt krylbo på egen hand med boken i öronen. Sedan ägnade jag mig åt diverse hushållsarbete innan jag även frisserade Toni, åkte och handlade, hälsade på mamma osv. Vi (läs Toni) skruvade äntligen upp vår nya lampa i hallen också. Det blev sååå bra! (Klicka på bilderna om Ni vill se dem större!)
Jag skördade våra 2 första gurkor från gurkplantan på altanen, en av dem åts till middagen och oj så god den var! ;)
Resten av dagen spenderade jag i horisontalläge på gräsmattan...mmmm....sommar!!!
Toni är envis och fortsätter "Projekt Grävling"...hur det hela började kan Ni läsa här.
Men tillslut fick jag sällskap en stund...
♥♥ Sötis! ♥♥
Det har varit en riktigt bra helg! Fler sådana tack! Fast mindre vin tror jag....hehe. Självklart har jag tagit en massa kattbilder också, men de kommer i ett eget inlägg.

Adiós!

Inga kommentarer: