v. 24

Måndag igen, och en hel vecka har passerat. Fattar inte att det är midsommar nästa helg, helt sjukt hur fort tiden går.

Tyvärr har jag inte så mycket att rapportera från förra veckan. Ganska vanlig arbetsvecka och på hemmafronten likaså. Helgen har däremot varit lite mer innehållsrik. Den inleddes med sushi från Centrumrestaurangen. Verkligen något att rekomendera, supernice!

Lördag förmiddag spenderades på jobbet med ett ovanligt lugnt förmiddagspass. Misstänker att prinsessbröllopet lockade många potentiella besökare att stanna inomhus framför tv:n. Jag ska väl erkänna att det mesta av min eftermiddag gick åt till samma aktivitet, bröllopet. Jag hade egentligen inte tänkt titta då jag var så urless på all media-hype runt det hela...men när jag väl satte mig där hade jag svårt att stänga av. Och som den hopplösa romantikern jag är så kunde jag inte motstå att fälla några tårar när ringarna byttes.

Söndagen gick superfort. Började dagen med en promenad längs älven med sötaste Marie. Sedan gick dagen åt till diverse hushållsysslor. Tvättning, ogräsrensning, matlagning osv. Helgerna går så otroligt fort när man jobbar lördag och en sak är ju säker, jag ser verkligen fram emot nästa helg som blir lite av en långhelg eftersom jag är ledig fredag - söndag. Skönt!

Ha det bäst!

Kram

Inga kommentarer: