v. 23

En till vecka till ända. Skönt med lite helg. Det har varit en konstig vecka...har mått lite halvkasst. Så förbannat trött, spelar ingen roll hur mycket jag sover.

Veckan på jobbet har varit ganska ok. Det är ju relativt stressigt nu från och till eftersom det är högsäsong. Jag gillar när det är mycket och göra men då jag känt mig lite nere har det varit jobbigt med det höga tempot.

För övrigt har jag väl inte hunnit med så mycket på det privata planet under veckan så jag har inget att redovisa. Jag hoppas definitivt på en rolig och mysig helg! Har lite matlagning planerad så det dyker nog upp ett gäng nya recept på mabloggen inom kort, förutsatt att jag lyckas i helgen såklart!

Jag jobbar kortdag idag och vill passa på att önska alla studenter och examenstagare ett riktigt skönt sommarlov! Jag är INTE ALLS avundsjuk på Er! *morr* Hihi...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: