Livets små nyckfullheter

Haha, ibland blir inte livet riktigt som man hade tänkt. När man var ung och naiv trodde man bombsäkert på att saker och ting skulle bli precis som man planerat men när man växer upp och utsätts för det verkliga livet inser man ganska snart att livet är fullt av motsägelser. Här kommer några exempel ur mitt liv...

Jag tog kroppen förgivet...


Och resultatet blev, inte så lyckat!

Jag planerade för detta yrke....

Men hamnade här...

Jag drömde om honom....


Men fick denna man...

Jag ÄR ämnad att köra runt min röv i denna!

Men fick en sån här idag...

Min högsta önskan...

Tillfällig tröst...

Livet är fullt av små nyckfullheter. Det blir inte alltid som man tänkt sig och tur är väl det. Jag har aldrig varit lyckligare! Jag älskar dig mitt lilla miffo! ♥♥♥ Det är tur vi har varandra...

Inga kommentarer: