Helgen v.23

Helgen är över och det är måndag igen. Så vad har jag hunnit med att göra? Det var ju trots allt ledig helg! ;)

I fredags komp:ade jag sista timmen. Sprang en sväng på stan och inhandlade 4 st nya nagellack, hihi. Eftermiddagen spenderades med att laga lite mat, städa och annat sånt vardagligt.

I lördags bjöd vi M&M på middag. Grillad lax med potatis- och olivsufflé, romsås och smörstekt sparris. Hemmagjord rabarberglass och färska jordgubbar till dessert. Smaskens! Som vanligt hade vi roligt och skrattade i massor...bra för magmusklerna om inte annat. 

Söndagen bjöd på ganska ok väder. Städning/ röjning efter middagsbjudningen, tvättade ett par maskiner tvätt, kupade potatisen i landet, plåstrade om en blodig Iris som hamnade i sitt första riktiga slagsmål. Då Toni fastnade framför F1 framåt kvällningen passade jag på att måla lite naglar...sen var det kväller och väldigt skönt att gå och sussa i den renbäddade sängen. Här kommer ett par knäppisbilder från i lördags...haha.

Jag övar på den typiska "jag-är-så-söt-för-jag-bloggar-på-nätet-look" men ser mest full ut! Vilket jag inte var...så mycket...och Magnus, han visar näshåren. :)

Vad Toni & Marie sysslar med vet jag inte...antingen drömmer dem om min rabarberglass eller så ber dom till högre makter. Men varför är dem så gula? ;)

Men som sagt, ny vecka...NU KÖR VI!

1 kommentar:

Marie sa...

Jag drömmer sötast!!! Faktiskt en riktigt bra bild på oss tillsammans!! Har du nån bättre så... upp till bevis!!