v.19

Idag är det onsdag och jag har jobbat mitt sista pass för denna vecka. Tänk så skönt det är med kortvecka!!!

Måndagen var en helt vanlig dag på byrån, inget som utmärkte sig direkt. Eftermiddagen spenderades på hemmaplan i lugn och ro. Lite städ, lite kattmys osv.

Gårdagen var desto stressigare. Dagen började trevligt med en kurs i "Värdskap" nere i Verket. En väldigt intressant föreläsning. Resterande del av dagen var ganska stressig och pressig. Efter ett gäng nervsammanbrott och lite aggressionsproblem var dagen över. Denna eftermiddag spenderades med att andas djupa andetag, försöka sluta spänna käkar och nacke....en glass i soffan blev min räddning! ;)

Idag är det, som sagt, onsdag och dagen började med ett lite annorlunda möte på jobbet. Vill inte gå in på några detaljer men oj,oj vilken tryckt stämning det kan bli ibland. Vi stänger tidigare idag då det är Kristi flygare så dagen har hittills flytit på i bra fart. I eftermiddag har jag tänkt mig lite trädgårdsarbete om solen stannar kvar tills dess, annars blir det nog lite städning och kanske listmålning.

Vad resten av helgen har att erbjuda...berättar jag sen.

Trevlig helg...adiós amigos!

Inga kommentarer: