Orolig!

Jag har en försvunnen misse! Siri gick ut som vanligt igår eftermiddag tillsammans med sin syster efter att Toni och jag kommit hem från jobbet. De höll sig i närheten och kom hem korta stunder. Men på kvällen när det var dags att komma in kom bara Iris hem. Siri var borta! Vi har letat och letat men ingen misse...hon/de har aldrig varit borta över natten förut.

Efter en dålig natt med endast 4 timmars sömn, mardrömmar och svettningar har jag nu varit ute och letat igen. Jag har gått flera varv runt kvarteret, ut på idrottsområdet, in i skogen...men ingen Siri. Jag har ropat, visslat, skramlat med godispåsen...men ingen Siri.

Nu återstår det bara att se om hon sitter på trappen/ altanen när jag kommer hem ikväll. Annars blir det affishering och lappar i alla grannars brevlådor.

Usch, hoppas min älskling hittar hem snart! ♥

Håll en tumme är Ni snälla.

Inga kommentarer: