Helgen v.18

Jaha, helgen är över. Fort gick det, man hinner knappt sätta ner arslet så är det måndag igen. Så rooooligt! Jaja.

Helgen ja...vad har jag gjort nu då?

I fredags slutade jag sent, så det blev mest hem, äta middag, titta på film och sova.

I lördags jobbade jag. Efter jobbet blev det en liten shoppingvända för inhandling av mat. Väl hemma fixade vi lite trösklar, jag grundmålade den sista listen till hallen och slappade ganska mycket vid datorn.

Igår Söndag tog jag en långpromenad längs älvpromenaden med Marie. Jättetrevligt och mysigt. Så vackert med alla vitsippor, vattnet och resten av naturen. Eftermiddagen spenderades med lite småplock här och där. Vi bytte siffror på huset, skruvade upp lite blomlådor m.m. Ska försöka ta mig till trädgår'n och köpa blommor snart....

Nu är det måndag igen och dags att jobba...

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: