Helgen v.17

Ja då har både valborg, 1:a maj och söndagen nästan helt passerat och imorgon är det dags för jobb igen då. Personligen tycker jag att det ska bli lite skönt med tanke på att jag spenderat hela förra veckan med att vara sjuk. Så det ska bli lite gott för huvudet med lite rutiner igen.

Valborg spenderades på altanen i gott sällskap. Grillning och vin...lite mera vin...lite bastu...och ännu lite mera vin. Ja, Ni kanske förstår!? Jag gick inte i något 1:a maj tåg igår, jag höll mig hårt i huvudet och drömde om Iprenmannen.

Idag är det söndag och min stackars sambo har världens ryggskott. Han gör inget annat än att sucka och stöna och faller nästan omkull av smärta när han försöker röra sig. Själv mår jag helt ok och har städat lite, varit och fönstershoppat lite skor samt träffat mamma en stund. Hade tänkt mig en sväng i trädgården men det blev inget av med det. Får bli nu i veckan istället.

Nu står den hemmagjorda tonfiskpizzan i ugnen och fyller huset med en gudomlig doft, snart är den klar. Ja hur var det nu med dieten? Hmm...tror inte den gills på helgen! =)

Sov gott!

Inga kommentarer: