v.17

Ja, då har ännu en vecka nästan helt passerat. Och denna gång har jag verkligen inte gjort någonting! Anledningen är att jag varit ordentligt sjuk och stannat hemma från jobbet hela veckan. Idag mår jag dock mycket bättre men är hemma även idag, nya tag på måndag.

Trots att jag varit sjuk har jag hunnit med att göra lite saker här hemma. Jag har ju svårt att slappa en hel dag trots sjukdommar och blir fort rastlös när jag är ensam hemma. Så denna vecka har jag bl.a. sytt insynsskydd/ mörkläggningsgardiner till gästrummet i källaren, städat kylskåpet och ställt iordning utemöblerna på altanen. En hel del internet har det blivit samt böcker och kattmys.

Idag är det äntligen fredag och valborg! M&M kommer hit ikväll på grillbuffé och vi får se vad kvällen har att erbjuda. Brasan kan vi välja att titta på från altanen eller gå bort till den, ca 150 meter eller nåt. På tal om mat så ska jag faktiskt ta och förbereda det som förberedas kan till kvällens buffé för jag hade tänkt att tillbringa resten av dagen i mitt personliga SPA med diverse behandlingar. :)

Ha en underbar valborg & trevlig helg!

Mvh

Inga kommentarer: