Torsdag 8/4 -10


Hört på jobbet idag:

 Om mörksuggan: "Åååh...jag gillar verkligen dom där katterna! Dom ser så fräna ut." (I Lindas hjärna: Vaddå katt? Det är ju en mörksugga din dumma fan!)

I Konsthallen: "Men gud vilken ful konst! Man ser ju inte vad det är!" (I Lindas hjärna: Men hallå? Någonsin hört talas om abstrakt konst? Det är meningen att DU ska tolka bilden ditt miffo!)

I butiken: "Mäh, jesus va' pino! Dalahäst-choklad, orka liksom! Hahaha" (I Lindas hjärna: Vad gör du här då? Handla nån annanstans fjortis-fjant!)

Eftermiddagen har spenderats med att tapetsera det sista i hallen. Nu är även mitt sidoprojekt till hallen färdigt, bilder kommer senare.

Dagens:
  • Frukost: 1 lchf-skiva med smör
  • Lunch: Kalkon, currysås, hemmagjord pizzasallad
  • Kväll: 2 kokta ägg, 1 lchf-skiva med lax
  • Träning: ---
  • Roligt: Tapetseringen är helt klar!
  • Tråkigt: ---
  • Misstag: 1 liten bit tosca-kaka på jobbet. Grrr!
  • Vinst: ---
Hej hopp!

2 kommentarer:

Helle sa...

Mörksuggor ROCKAR fett. Jag vill ha en sån stor. Pengar pengar pengar är vad som fattas

Linda sa...

Ja dom är ganska coola. Jag har en pytteliten som jag dagligen får plocka upp från golvet. Rooolig leksak tycker Sirisarna.