Onsdag 7/4 -10

Chips & Dipp. Choklad. Lakrits. Rom & Cola. Ostkrokar. Köpe-pizza. Pommes frites. Punchpraliner. Fudgekola. Jordnötssmör. Varför kan inte min dumma lilla hjärna sluta vara sugen på allt detta? Någon som känner en hypnotisör som kan övertyga mig om att bröd är lika äckligt som blodpudding? Att jordnätsringar smakar pölsa och att smågodis smakar skalbaggar? Det vore himla bra.

Eller tvärtom kanske? Kan någon övertyga mig om att broccoli smakar Dill & Gräslöks chips, att morötter smakar marsmallows och att vitkål smakar chokladglass. Om en sådan person finns lovar och svär jag hederligt på hela min släkts gravar att genast gifta mig med denne man eller kvinna!

Idag har jag haft en helt vanlig dag på jobbet. Diverse mupp-service, diverse adminitrativt arbete och diverse flumm och skrattsalvor med min underbara kollega Eva."Evita, mi amiga querida. Es un privilegio trabajar con usted. Nos divertimos mucho!" ;)

Dagens:
  • Frukost: 1 lchf-skiva med smör
  • Lunch: Kalkon, smörfräst vitkål, gräddsås
  • Kväll: 2 kokta ägg, lax, hemmagjord pizzasallad
  • Träning: Nej, moln och regn-helvetet hatar tydligen min cykel
  • Roligt: Fixade lite med mitt sidoprojekt till hallen idag, det blir nog kanon!
  • Tråkigt: ---
  • Misstag: ---
  • Vinst: ---
Ciao!

Inga kommentarer: