Tisdag 30/3 -10






















Idag fyller min lillebror 20 år. Ja, ni läste rätt...tjugo fucking jävla år! Hur gammal är jag egentligen? Ångesten kommer smygandes från maggropen någonstans, hugger tag i mitt hjärta och får mig att hyperventilera. Lägg av nu! Det är ju JAG som är i tjugo-års-åldern...inte min lilla, söta, pluttiga lillebror juh!

Dagen har gått ganska ok ändå, trots åldersnoja och ensamarbete. Mamma var in en sväng på byrån så jag fick något annat att göra en stund.

Dagens:
  • Frukost: 2 lchf-bröd med smör, 1 glas ej homogeniserad mjölk, 1 pytteliten bit smörgåstårta på jobbet (födelsedagsfika)
  • Lunch: Kycklingklubbor, ugnsrostade morötter/kålrot
  • Kväll: 2 kokta ägg, 1 lchf-skiva, 1 kopp te med mjölk
  • Roligt: Min bästaste Helena har en blogg! Den har hon haft i snart 2 år, utan att jag vetat om den. Hahaha, skoj läsning. Självklart lägger vi in henne i blogglistan! ♥
  • Tråkigt: Ibland blir jag så less på "kunder" med IQ fiskmås
  • Träning: Nej, inte idag heller tyvärr
  • Misstag: 2 godisar ur de förbannade påskäggen på bordet i fikarummet, grrr!!!
  • Vinst: ---
  • Låt i hjärnan: Telephone - Lady Gaga

1 kommentar:

Helle sa...

Ja jösses. Jag tror det sista jag tänkte igår var hur i hela friden gick det till att ha en blogg så länge och glömma bort att tala om det för dig? Jag fattar det verkligen inte. Jag var helt hundra på att du hade den adressen =D