Tisdag 23/3 -10

Jaha, då var det dags igen då. Nu har jag fått nog. Nu blir det inga kakor, inga mackor, inga chips, ingen potatis, pasta eller ris. Och definitivt inget godis! Allt med kolhydrater ska bojkottas radikalt för jag vill inte få frågan en gång till! Jag vill inte få frågan förrän det är dags på riktigt...

NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!!
JAG ÄR TJOCK! OK?

Idag är jag dessutom uppsvälld som en jävla padda pga av mens och skit. Så än en gång, nej jag ska fan inte bli morsa inom de närmsta månaderna. Inte ens detta år om jag har något att säga till om. Fetto - that's it!

En fråga bara...om matlagning och speciellt mat-ätning är ens största intresse...hur gör man då för att gå ner i vikt? Ja ok äter andra saker, mindre portioner och rör på sig mer. Det finns förbannat många ursäkter i den här världen och tro mig, jag kan dom alla! Men nu får det fan i mig va nog. Jag vill inte se ut så här mer. Ska jag lägga ner bloggen och starta en bantarblogg istället? En träningsblogg? En tråkig jävla svältarblogg som handlar om vad jag inte får äta och hur många kokta broccolibuketter utan salt och smör jag ätit per vecka. Guuuud så lockande. Det får nog bli så, för nu är jag förbannat less på det här. Fläskberget - gå och häng dig!

Dagens:
Frukost: 1 rostad hemma, 1 fralla på mötet i Säter
Lunch: Blandad buffé i Säter: korvgryta, sallad, grönsaker, lite ris, lite rotmos, 1 havreflarn
Kväll: 2 kokta ägg, 1 kopp te.
Roligt: Besök av underbara Agneta! En gammal arbetskamrat...det pirrade till i hjärtat och en tår trillade när jag slängde mig runt halsen på henne. Mys-neta!
Tråkigt: Tjockjäveln har vunnit! Fläsket dallrar tillsammans med menshumöret och gör mig på ett förbannat trevligt och bra humör. Verkligen rolig att umgås med och så. Toppentjej - verkligen!
Träning: Inte ett skit! Det är ett under att jag orkar gå hemmifrån till busshållsplatsen...
Misstag: 1 förbannade jävla havreflarn - varför lät jag inte bli? Var det gott? Nej.
Vinst: Tänkte först skriva GRATIS LUNCH, men jag ska ju sluta fokusera på mat. Så va fan skriver jag istället?

Bajs.

Inga kommentarer: