Onsdag 24/3 -10

Jaha, första dagen på resten av mitt liv...eller nåt. Nystarten för femtioelfte gången. Jag bojkottade brödfrukosten. Fick i mig ett gäng kolhydrater till lunch via vidrigt potatismos, men avböjde igen till kvällen. Man lär väl börja nånstans antar jag. Kvällen har gått åt till lite spackelslipning och väggmålning. Snart ska de nya fönsterbänkarna upp i vardagsrummet. Det ska bli skönt att slippa se de där äckliga furubrädorna! Vitt, vitt, vitt ska det va! ♥ Har även "bakat" en ny sats lchf-bröd som jag spetsade med lite parmesan, havssalt, krossade linfrön, solros- och pumpakärnor. De blev ännu godare denna gång! Jag har även rensat ur skafferiet från saker jag inte ska äta...och gjort en "egen" hylla till min kära kolhydratsätande sambo. Aj, aj...inte röra!

Dagens:
  • Frukost: 1 kokt ägg, 1 burk mästarmakrill i tomatsås
  • Lunch: Stekt saltsill, potatismos, löksås, ärtor
  • Kväll: 2 skivor lchf-bröd med ost & paprika, 1 kopp thé
  • Roligt: Sooolen skiner
  • Tråkigt: Njae...inget särskilt
  • Träning: Nej, men jag har kollat upp diverse alternativ
  • Misstag: 1 marianne-godis
  • Vinst: Köpte mig lite nagelprylar idag. En fransk manikyr-penna och lite nageldekorationer. Nice!
Adiós!

Inga kommentarer: