Ons & Tors 3-4/3 -10

Jaha, 2 dagar till avklarde. Tiden går så fort att jag snart inte vet vad jag heter och vart jag bor. Tur att det är helg om en liten stund...och jag är ledig. Har jobbat 2 kvällspass, då hinner man inte med så mycket annat på hemmafronten. Lite enerverande då jag så gärna vill måla på mitt konstverk...men jag får väl vänta till helgen. Hoppas även vi hinner riva klart halltapeten och kanske börja måla taket. Det vore skoj!

Matintagen:

Onsdag
Frukost: 2 rostade
Lunch: 2 köttfärsbiffar, 1 avocado
Kväll: 1 fullkorn med banan, 1 kopp yoghurt
Dagens roliga: Inget som utmärkte sig direkt...
Dagens tråkiga: Ensam på turistbyrån hela dagen då kollegan hade semester...BORING!

Torsdag
Frukost: 2 rostade
Lunch: 2 köttfärsbiffar, sallad
Kväll: 1 fullkorn med banan, 1 kopp yoghurt
Dagens roliga: Fick hem mitt nyinköpta konstverk idag!
Dagens tråkiga: Kvällspass...

Hej hopp, gummisnopp!

Inga kommentarer: