Lördag 6/2 -10

Då var även lördagen över! Morgonen gick åt till lite skapande för min del, på tavlan. Sen spenderades förmiddagen hos svärmor där vi fick god lunch. Vi tog en sväng till Rutbo Handelsträdgård och jag köpte mig ett par små dekorationer till min blomma på matsalsbordet, nice! Sen åkte vi till svågern som fyllde år och åt lite tårta. Väl hemma skottade Toni snö, som vanligt, och jag rev de sista tapetbitarna i hallen. Klart! Slipning nästa, sedan spackel. Kvällen avslutades med Melodifestivalen och hemmagjord thaigryta, mums!

Matintag:
Frukost: ---
Lunch: Köttfärslimpa, ugnsbakade rotsaker
Kväll: Lindas biff-thai-gryta, chips & dipp
Dagens roliga: Tapeterna är nere!
Dagens tråkiga: Vi har en buckla på bilen! Ingen vet var den kommer ifrån...

Ciao!

2 kommentarer:

Marie sa...

Tavlan blir bara bättre och bättre!! Synd med bucklan på bilen...

Linda sa...

Tack så mycket! Jag börjar bli ganska stolt själv måste jag säga.
Bulan på bilen generar dock 3000 kr i självrisk = BAJS!