Lista #1

Jag är lite av en listoman och har via en väns blogg hittat en massa roliga listor jag tänkte kopiera och fylla i här på min blogg. Gör som Ni vill, läs eller ignorera. Kopiera eller skit i det. Personligen tycker jag att lite onödigt vetande kan vara skoj emellanåt. Ja, jag gillar listor helt enkelt, så låt mig va! =)

Namn: Linda
Piercingar: Öron, navel
Tatueringar: Yes, 3 st
Längd: 172 cm
Skostorlek: 39/40
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
Dricker du: Ja, helst livets dryck - rödvin! ;)
Röker du: Nej, inte så ofta
Snusar du: Nej, aldrig. Urk!
Vilket shampoo använder du: Ja vad heter det nu då? Svart stor flaska...
Vilken parfym använder du: Olika, helst Cerruti Image
Vad är du rädd för: Duvor, blött hår i golvbrunnar, sjögräs, mörker
Gillar du att tvätta: Öh, är det nån som svarar ja här?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jodå, fast jag har inte åkt nån sen jag var tonåring.

SENASTE..
Film du hyrde: Hyrde? Hahahaha!
Film du köpte: Köpte? Hahahaha!
Låten du lyssnade på: Ambitions - Donkey Boy
Låten du hade på hjärna: Förbannade j-a "Manboy" från Melodifestivalen, grrr....
Låten du laddade ner: Lady Gaga - Telephone
Personen du ringde: En kund från jobbet...
Tv-program du tittade på: Halv 8 hos mig...
Personen du tänkte på: Helena, min käraste vän!

FAVORIT..
Mat: Går ju inte att välja men GRILLAT ligger högt på listan.
Låt: Något rockigt (80-tal) eller extremt popigt "american style" typ Lady Gaga.
Sak att göra: Ha sex är alltid nice.
Sport: Men lägg av!
Dryck: Vin, vatten eller mörk rom
Kläder: Mysbyxorna man får dra på sig när man kommer hem från jobbet!
Film: Oj, har nog ingen favorit. Gillar många.
Bil: Vill ha en Volvo c30

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Men hallå? Självklart!
Gråtit över en flicka: Hmm...tror det.
Ljugit för någon: Ja, tyvärr.
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nej, inte än.

ANTAL..
Gånger du varit kär: Ja du, egentligen bara en gång på riktigt...
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, otaligt många gånger.
Killar du kysst: *cencur*
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hehe, linslusen...måååånga gånger! ;)
Ärr du har på kroppen: Inte så många faktiskt...bara ett tror jag.

VAD/VILKET
Ska bli skoj: Att vara lite påskledig
Ska inte bli skoj: Jobba kvällspasset imorgon
Sparar du till: Ett nytt kök, ett växthus m.m.
Väntar du på: Att klockan ska bli 16 så jag får åka hem
Pålägg som gäller: På macka? Äter inte bröd, men ost är väldans gott!
Dagens dryck: Ej homogeniserad mjölk

SENASTE...
Personen du fick mail av: Helena
Personen du fick brev av: AMF Pension
Personen du fick sms av: Marie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Har aldrig hänt tror jag
Saken du köpte: Armband på H&M

Gillar du att slåss: Om det behövs så...nejdå!
Vad ska du göra ikväll: Leka soffpotatis
Är du seriös: Qué?
Vad är du allergisk mot: Penicillin
Använder du hårspray: Ja, ofta.
Kan du stå på händer: Ja, i väääldigt korta stunder...
Favoritserie: Desperate Housewifes
Håkan Hellström eller The Ark: No thank you
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Neither!
Salt eller socker: Salt, självklart! Socker är ju giftigt!
Gillar du ketchup: Nej, för mycket socker!
Är du glad nu: Sisådär
Var du glad igår: Jorå
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Oftast musik
Stockholm är: En skitstad
Göteborg är: En stad full av folk med jobbig dialekt - Dä ä la göör braa va? Gött, gött! *znark*
Mer värt än guld: Hälsan, min sambo, min familj, mina vänner, mina katter
Spaghetti eller makaroner: Nej men usch!
Ett land jag helst vill besöka: Italien i mitt hjärta - forever!

Inga kommentarer: