The Furminator

Jag har gjort ett fynd på Tradera. Ett fynd som förhoppningsvis ska stilla min plåga. Plågan av 380 miljoner katthår i soffan och sängen. Ja, Ni får tycka att jag är äcklig men mina katter har tillgång till sängen dagtid när jag är på jobbet. Men bara fram tills dess att de blir utekatter och riskerar att dra in äckliga små blodsugare till mina lakan.

Jag har köpt mig en "Furminator" till en billig penning. Och jag lovar, den funkar lika effektivt som smör smälter i solsken. Den är helt underbar! På bilden ser Ni resultatet av ett par drag på en av katterna. I love it! Får se om jag får till en egen furminatorfilm med någon av Sirisarna. Ni får nöja Er med denna så länge... 


2 kommentarer:

Marie sa...

Det där såg ju toppen ut! Båda katt och hundhår har ju en förmåga att finnas precis överallt! Hoppas att Sirisarna inte ratar den...

Linda sa...

Njae...Siri älskar den! Men Iris har aggressioner mot allt som heter borste! ;) Men mamma är hård och håller fast henne! Stackarn...