Fredag 6/3 -10

Pust, arbetsveckan är slut! Skönt! Hade en kreativ dag på jobbet idag med divers ommöblering och uppfräshning i butiken, plockade även fram påskprylarna. Det blev riktigt snyggt faktiskt. Efter jobbet tog jag mig en snabbis på stan och fyndade lite Vero Moda, Lindex & Coop. Det blev 1 skjorta, 1 stickad tröja, 2 scarfs och en trädgårdsbok från bokrean. Hemma kunde jag inte låta bli att fortsätta kreativiteten en stund på min tavla. Och efter ett långt telefonsamtal med min kära far om hur man spänner en ram var det dags för mat, film och tillslut sängen. Är alltid lika trött på fredagar...

Maten:
Frukost: 2 rostade med ost
Lunch: 1 köpt mini-pizza (haha, glömde bort att vi skulle äta pizza till kvällen också!)
Kväll: Hemmagjord kycklingpizza med curry & banan
Dagens roliga: Fart & fläng på jobbet, shopping därefter...
Dagens tråkiga: Så in i bängen trött...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: