Torsdag 18/2 -10

SEMESTER-torsdagen avklarad! Oj vad den gick fort! Vaknade tidigt för att skjutsa mannen till jobbet, då jag behövde bilden hela dagen. Åkte hem igen för att göra mig iordning och äta frukost. Åkte sedan och hämtade mamma, bror och hans flickvän för att sedan åka vidare till Borlänge och Par i hjärter. Halt på vägarna men körningen gick bra. Kl. 10:00 var det dags för 2½ timme av tatuering! :) Det gick bra, det gjorde sådär lagom ont tills sista halvtimmen. Då tror jag kroppen hade gjort slut på sitt egna bedövningsmedel för då gjorde minsta lilla grej ont. Men nu är det klart, och armen är inplastad. Det blev SÅ bra!

Dagens mat:
Frukost: 2 rostade med smör
Lunch: 1 kexchoklad efter tatueringen för att få upp blodsockret, 1 smörgås & glas oboj hemma hos mamma då jag fortfarande kände mig lite vinglig.
Kväll: 2 tunnbröd med salami, 1 kopp thé
Dagens roliga: TATUERINGEN ÄR KLAR!!! :D
Dagens tråkiga: Ett par tusen fattigare, samt för mkt fusk med maten idag.

Ps. Före- & Efterbilder på tatueringen kommer inom kort. Vill bara att rodnaden ska lägga sig lite...

Inga kommentarer: