Tisdag 23/2 -10

Jaha, då var det dags att redovisa dagens bravader. Det har inte hänt så hemskt mycket. En vanlig dag på jobbet. Hade kvällspasset och det blev ganska mycket att göra framåt slutet. Men det är skönt, för då går tiden fortare. Träffade konstnärinnan som ställer ut i konsthallen på jobbet, så nu har jag bokat ett konstverk som jag är alldeles kär i. Mina ögon föll på den direkt när jag klev in i hallen, och sedan dess har jag inte kunnat glömma den...sååå vacker! Nu ska den bli min och jag är jätteglad!

Dagens matintag:
Frukost: 2 fullkornsmackor med ost
Lunch: Rotsaksgratäng med tacokryddad köttfärs
Kväll: 2 fullkornsmackor med div. pålägg
Dagens roliga: KONST!!! ;)
Dagens tråkiga: Kaaaallt...hur mycket snö finns det i himlen? Vill inte ha mer nu...

Ciao!

Inga kommentarer: