Matsalen är klar!

Då var det äntligen dags att avslöja resultatet av vår matsalsrenovering. Ni har ju sett före- och efterbilderna för själva renoveringen, men nu är även inredningen färdig och vi är faktiskt riktigt stolta och nöjda!

Matsalsbordet med hemmasydd löpare och lila lyktor från Turistbyrån.

Den grymt snygga skänken med lite nya & gamla detaljer på, någon som uppfattat temat?
Just det...svart/silver/grå & lila.

My georgeos kandelaber i rostfritt från IKEA *kärlek*

Ett par gamla ljushållare jag hittade i en kartong i källaren passade perfekt till de nyinköpta lila blockljusen. Älskar min bukett med lila pinnar också! ;)

Tavlan jag målade 2003 fick plötsligt nytt liv!

Lite mat-konst i matsalen kanske!?

Fotoprojektet är ÄNTLIGEN klart! Här hänger vår familj och släkt. Endast tre bilder saknas...ett oframkallat på min systerson Hugo, ett otaget kort på mig & Toni samt en kort på Tonis just nu ofödda brorsbarn ;)

Klicka på bilden för att se fotona lite större.
Så...vad tycks? Blev det bra?

4 kommentarer:

Helle sa...

Åh vill se live =D Så jag får veta vilka alla är på bilderna

Marie sa...

Ååååh! Äntligen klart! Hur snyggt som helst, tänk om jag hade ditt öga för inredning! Kram

ZoffiLi sa...

Vad fint!
Och så duktig på att måla!!

Sofie

Linda sa...

Tack för fina komplimanger! Kram