Lördag-Söndag 13-14/2 -10

Helgen över, som vanligt gick den alldeles för snabbt. Men jag hann dock nästan fixa klart mitt projekt till matsalen, 2 ramar rasade dock i golvet...grrr....så jag måste beställa två nya glasrutor. Jag hann med att sy min löpare också, det blev kanon. Inom kort kommer det alltså ett gäng bilder från vår färdiga matsal. ;)

Lördagsmat:
Frukost: 1 tallrik yoghurt med fiberflingor
Lunch: ---
Kväll: Tonfisk-crêpes och sallad
Dagens roliga: Äääntligen helg!
Dagens tråkiga: Glasmästarjäveln har stängt på lördagar

Söndagsmat:
Frukost: 1 tonfisk-crêpe
Lunch: ---
Kväll: Pasta Bolognese med parmesan, 1 semla
Dagens roliga: SOLSKEN!
Dagens tråkiga: Trött karl...väääldigt romantisk alla hjärtans dag....inte! :( Jag tittade mig, ensam, igenom 3 st filmer i brist på annan sysselsättning.

Måndag och ny vecka, here I come!

Inga kommentarer: